Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Renault Megane GT

Mieliśmy możliwość porównania tak wersji nadwoziowych jak i silnikowych. Zacznijmy od napędu. Motor benzynowy konsumował średnio 9 litrów na 100 km, a diesel zadowalał się 7 litrami. Ale takie średnie spalanie było efektem dynamicznej jazdy, a czasem nawet bardzo dynamicznej. Samochody 30 proc. przebiegu pokonywały w mieście. Pozytywnie zaskoczyło nas spalanie benzynowego silnika 1.6 TCe (205 KM, 0-100 km/h 7,1 s, 230 km/h). Pracuje kulturalniej, jest dynamiczniejszy i cichszy od diesla 1.6 dCi (160 KM, 0-100 km/h 8,9 s, 214 km/h). Obydwa silniki pasują do wersji GT, ale nieznacznie zwycięża silnik benzynowy. Tym bardziej, że cena diesla jest wyższa o ponad 7 tys. zł.

Renault Megane GT | Długi dystans | Cześć 9 (slajd 3 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Szczepan Mroczek / TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego