Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Pod maską pracuje doładowane V8, takie samo jak w klasie C AMG, ale o większej mocy. „Gorąca V-ka” zawdzięcza swoją nazwę umieszczonym w przestrzeni pomiędzy cylindrami turbosprężarkom. Dzięki takiej konstrukcji silnik błyskawicznie reaguje na komendy podawane gazem i jest mniej szkodliwy dla środowiska ponieważ szybciej rozgrzewa katalizatory.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 8 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego