Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Audi w modelu RS6 od lat stawia na skuteczność. Tymczasem Mercedes daje możliwość wyboru. Co prawda nie jest to pełna wolność, ponieważ procedura „Drift”, czyli napęd na tylne koła może być używany wyłącznie w ręcznym trybie zmiany biegów oraz przy pełnym wyłączeniu ESP. Czyli na pełną odpowiedzialność kierowcy. To oznacza, że realnie możemy wykorzystywać jego potencjał jedynie na torze wyścigowym. Nie pozostaje nam nic innego jak skierować maskę AMG w stronę portugalskiego obiektu Algarve, gdzie Clarkson z ekipą nagrywał niedawno pierwszy odcinek programu Grand Tour.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 16 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego