Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Ale kiedy na śliskiej drodze chcemy się szybko i skutecznie przemieszczać okazuje się, że tak potężna moc oraz generowany przez turbosprężarki od niskich obrotów silnika moment powoduje, że jedna para nawet bardzo szerokich opon nie radzi sobie z przyczepnością. Ale kiedy na śliskiej drodze chcemy się szybko i skutecznie przemieszczać okazuje się, że tak potężna moc oraz generowany przez turbosprężarki od niskich obrotów silnika moment powoduje, że jedna para nawet bardzo szerokich opon nie radzi sobie z przyczepnością.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 15 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego