Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Przesuwam rachityczną dźwigienkę przy kierownicy w pozycję D i ruszam w trasę. Samochód sunie po asfalcie cicho i komfortowo. Jedynie na krótkich poprzecznych nierównościach do głosu dochodzą potężne niskoprofilowe opony 265/35 R20 z przodu i 295/30 R20 z tyłu.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 5 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego