Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Największy problem stanowi odprowadzenie ciepła. Najnowsza limuzyna Mercedesa ma moc taką jaką oferują Lamborghini, czy Ferrari, ale przecież nie może być tak poszatkowana wlotami i wylotami powietrza jak sportowe samochody.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 11 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego