Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: Mercedes / TopGarage

Mercedes-AMG E63

Wybieram sportowy tryb jazdy i wciskam mocno gaz. Mercedes ze stabilnością i zaangażowaniem nosorożca zaczyna atakować nieistniejące ofiary pędząc na oślep jak oszalały. Jest bardzo szybki, a dzięki napędowi na cztery koła lampka kontroli trakcji nie drażni oczu nieustającymi błyskami. Tu zbliżamy się do bardzo istotnej kwestii, czyli wyboru rodzaju napędu. BMW M5 daje przyjemność z balansowania na granicy.

Mercedes-AMG E63 4MATIC+ | TEST | Pierwsza jazda (slajd 14 z 17)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego