Wyszukaj w topgarage.com.pl

20 lip, 13:47

Ta reklama Audi wywołała wiele kontrowersji w Chinach. Czy słusznie?

Audi Q5 1 slajd Foto: Audi / TopGarage - materiały producenta

Reklama przedstawia przyjęcie weselne. Nagle ceremonię przerywa mama pana młodego, która wykonuje inspekcję panny młodej. Tarmosi za uszy, zagląda do ust.

Historię kończy ujęcie jadącego Audi Q5 z tekstem „Ważne decyzje powinniśmy podejmować ostrożnie”.

Wiele osób w Chinach jest oburzonych faktem, że kobieta porównywana jest do używanego samochodu.

W tym wypadku chyba lepiej wziąc przykład z Włochów, którzy mają większy dystans o siebie. Tym bardziej, że przestawiona historia kończy się dobrze, a przecież powstało wiele reklam dworujących również z brzydkiej płyci. Dla nas bardziej liczy się dobry humor. Co sądzicie?

Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Wiesław Pilch Użytkownik anonimowy
~Wiesław Pilch :
No photo ~Wiesław Pilch Użytkownik anonimowy
Wywołała OBURZENIE, wy europejscy BARBARZYŃCY! Czy w Europie coś podobnego mogło by mieć miejsce? NIE! W Chinach zupełnie inaczej niż w świecie białych ludzi podchodzi się do instytucji małżeństwa i ta "reklama" miała tę różnice pokazać. Pokazała... jak daleko jest świat białych za cywilizacją chińską. Więcej w Chińskim Kanale Informacyjnym na You Tube.Ukłony.
20 lip 16:07 | ocena: 75%
Liczba głosów:8
25%
75%
  • Zgłoś naruszenie
  • Podziel się:
  •  Link
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Foto: Audi / TopGarage - materiały producenta

Audi Q5

Reklama przedstawia przyjęcie weselne. Nagle ceremonię przerywa mama pana młodego, która wykonuje inspekcję panny młodej. Tarmosi za uszy, zagląda do ust.

Historię kończy ujęcie jadącego Audi Q5 z tekstem „Ważne decyzje powinniśmy podejmować ostrożnie”.

Wiele osób w Chinach jest oburzonych faktem, że kobieta porównywana jest do używanego samochodu.

Mamy wrażenie, że niektórym przydałby się większy dystans do siebie. Tym bardziej, że przestawiona historia kończy się dobrze, a przecież powstało wiele reklam dworujących brzydkiej płyci. Dla nas bardziej liczy się dobry humor. Co sądzicie?

Ta reklama Audi wywołała wiele kontrowersji w Chinach. Czy słusznie? (slajd 1 z 1)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego