Honda Shuttle to średniej wielkości rodzinny van produkowany przez japoński koncern motoryzacyjny. Auto zadebiutowało w 1994 roku jako następca modelu Civic Shuttle. Jak sama nazwa wskazuje, poprzednik bazował na Civicu, i o ile następca przejął kilka drobiazgów po kompakcie Hondy, to konstrukcyjnie bazował na większym i bardziej ekskluzywnym Accordzie.
W zależności od rynku, Honda Shuttle oferowana była także pod nazwą Odyssey, a jej bliźniaczym modelem było Isuzu Oasis. Kiedy większość producentów decydowała się montować w swoich vanach tylne drzwi przesuwne, Japończycy postanowili pozostać przy starych rozwiązaniach. 5-drzwiowe nadwozie mogło pomieścić do 7 osób, a w przypadku kompletu pasażerów, bagażnik miał pojemność niespełna 300 litrów. W 1997 roku, europejska Honda Shuttle przeszła facelifting.
Do napędu Hondy Shuttle służył 2,2-litrowy, 4-cylindrowy benzyniak VTEC generujący 150 KM. W późniejszych latach, jednostka została rozwiercona do 2,3 litra objętości skokowej. Napęd przenoszony był na przednie lub wszystkie koła za pomocą 4-biegowej skrzyni automatycznej. Niestety, poza rynkiem azjatyckim, pojazd nie odniósł większego sukcesu, a w 1999 roku zakończono jego produkcję.
Następcą Hondy Shuttle został model Stream, natomiast na rynku północnoamerykańskim pojawiła się oprócz tego II generacja modelu Odyssey, z tym że była ona zdecydowanie większa (przystosowana do amerykańskich potrzeb).