Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Mercedes E All Terrain 4x4² – czego chcieć więcej?

Problematyczne było połączenie układu napędowego z wielowahaczowym zawieszeniem, jednak tęgie niemieckie umysły przezwyciężyły tę przeciwność losu. Dodatkowo gumowe i poliuretanowe elementy zawieszenia zastąpiono łożyskami jednorzędowymi, a fabryczne koła zamieniono na te pochodzące z R-Class o rozmiarze 285/50R20. Całość jest nieco szersza niż przysłowiowa „seria”. Po modyfikacjach samochód ma 210 cm szerokości. Całkiem sporo jak na rodzinne kombi z aspiracjami terenowymi.

Mercedes E All Terrain 4x4² – czego chcieć więcej? (slajd 4 z 6)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego