Wyszukaj w topgarage.com.pl

7 sie, 09:54

McLaren 570GT – auto bez wad?

McLaren 570GT – auto bez wad? 4 slajdy Foto: TopGarage

Wszystkie samochody mają jakieś wady. Czy aby na pewno?

Wiadomo, dostrzegamy je w chwili kiedy dane elementy nie sprostają naszym oczekiwaniom. Z czasem możemy dojść do wniosku, że nasze nowe auto jest za ciasne, mało ergonomiczne czy niefunkcjonalne. Wiadomym jest również, że innymi kategoriami kierujemy się przy wyborze rodzinnego sedana, a innymi przy wyborze supersportowego GT. W ich przypadku musimy pogodzić się z twardym zawieszeniem, przeciętną jakością wnętrza i ogólnym kiepskim komfortem. W końcu osiągi nie idą w parze z wygodą. Ale czy wszystkie GT takie są?

Jak uważa Chris Harris McLaren 570GT taki nie jest. Mało tego 570GT zdaje się tworzyć klasę samą dla siebie, ponieważ jest komfortowy, praktyczny i najbardziej wyrafinowany ze wszystkich McLarenów. Taki krążownik GT. Pojawia się tylko pewien problem: co kiedy zechcecie więcej mocy? Wyjścia są co najmniej dwa. Możecie kupić model 650S czyli zupełnie inny samochód albo zwrócić się do firmy Novitec.

Foto: TopGarage

Na nasze życzenie Niemcy za pomocą komputerowych sztuczek zwiększą moc generowaną przez 3,8-litrowe V8 bi-turbo do 655 KM (+77 KM). Efekt? Pierwsza „setka” w 3 sekundy i prędkość maksymalna 335 km/h (+5 km/h) osiągana w czasie o 0,4 s krótszym. Jak na najmniejszego z rodziny McLarenów to całkiem przyzwoity wynik.

Zwiększone osiągi wymusiły ingerencję w aerodynamikę. Nad standardową lotką znajduje się teraz duże skrzydło z włókna węglowego. Zmieniono również układ wydechowy, felgi oraz opony, a zawieszenie obniżono o 30 mm. Rodzi się tylko pytanie czy po tych zmianach będzie nadal najwygodniejszym GT na rynku?

Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Piotr "Wowino" Mielczarski Użytkownik anonimowy
~Piotr "Wowino" Mielczarski :
No photo ~Piotr "Wowino" Mielczarski Użytkownik anonimowy
Czyli ten samochód jest do niczego, ponieważ samochody tego typu powinny być nie praktyczne, mieć ryczący wydech i takie tam. Dzięki temu, że są takie surowe posiadają ten magiczny pierwiastek, którego nie ma na przykład zwykły Golf (chodzi mi tu o każdy zwykły samochód a Golf przyszedł mi najszybciej na myśl).
7 sie 23:26
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Foto: TopGarage

McLaren 570GT – auto bez wad?

Wiadomo, dostrzegamy je w chwili kiedy dane elementy nie sprostają naszym oczekiwaniom. Z czasem możemy dojść do wniosku, że nasze nowe auto jest za ciasne, mało ergonomiczne czy niefunkcjonalne. Wiadomym jest również, że innymi kategoriami kierujemy się przy wyborze rodzinnego sedana, a innymi przy wyborze supersportowego GT. W ich przypadku musimy pogodzić się z twardym zawieszeniem, przeciętną jakością wnętrza i ogólnym kiepskim komfortem. W końcu osiągi nie idą w parze z wygodą. Ale czy wszystkie GT takie są?

McLaren 570GT – auto bez wad? (slajd 1 z 4)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego
Foto: TopGarage

Reklamy
Koniec bloku reklamowego