Wyszukaj w topgarage.com.pl

13 wrz, 10:45

Chery Automobile - z Chin do Europy

IAA Frankfurt 2017 - galeria zdjęć pierwszych nowości 7 slajdów Foto: TopGarage

Wraz z rozpoczęciem targów we Frankfurcie, ekspansję na rynek europejski zapowiada Chery Automobile.

Chiński producent stworzył nową markę Exeed oraz zaprezentował nowy model TX, który będzie pierwszym oferowanym w Europie.

„W ciągu kilku lat zamierzamy rozpocząć sprzedaż rodziny pojazdów na rynkach europejskich, w wielu segmentach, z zasilaniem pochodzącym z elektrycznych układów napędowych” powiedział podczas premiery prezes Chery, dr, Anning Chen.

Dodaje również, że „wszystkie pojazdy marki Chery, które mają być sprzedawane w Europie, będą wyposażone w najnowocześniejsze technologie, elastyczne i przestronne wnętrza oraz zapewnią kompleksową personalizację co jest zgodne z naszymi wysokimi standardami jakości i wsparcia przed i po sprzedażowego.”

Mocne słowa, ciekawe czym chcą zrewolucjonizować europejski rynek pełen wszystkiego?

Exeed TX opiera się na zupełnie nowej platformie, opracowanej specjalnie dla nowej linii modelowej z przeznaczeniem do obsługi zelektryfikowanych układów napędowych. Producent posiada technologię hybrydową, hybrydową typu plug-in oraz napędu elektrycznego. W inaugurującym europejską sprzedaż TX zastosowany jest układ napędowy typu plug-in z silnikiem spalinowym o pojemności 1,5 l. i elektrycznym o mocy 114 KM. Exeed TX PHEV będzie wyposażony w napęd na wszystkie koła i siedmiostopniową, automatyczną skrzynię biegów.

Do tej pory parametry wydają się wyglądać znajomo jednak Chery twierdzi, że przyspieszenie TX-a od 0 do 100 km/h wynosi 6 s., a wskazówka prędkościomierza osiąga pułap 200 km/h. Ponadto bez wsparcia silnika spalinowego będzie można pokonać dystans 70 km z prędkością nie przekraczającą 120 km/h. Szybkie ładowanie akumulatorów zajmie nam 30 min i pozwoli napełnić je energią w 80% natomiast pełny cykl ładowania z domowego gniazdka 220 V, zajmie około 4 godzin.

Brzmi całkiem rozsądnie, a najlepsze jest to, że oni nie żartują. Aby przekonać rynek o swoich poważnych zamiarach, Chery współpracuje z najlepszymi dostawcami i uruchomiono „brutalnie rygorystyczny program rozwoju międzynarodowego”. Układ napędowy na 4 koła został zaprojektowany wspólnie przez firmę Dana i Borg Warner, a dostawcą skrzyń biegów jest Getrag. Za to systemy multimedialne z 10-calowym ekranem infotainment oraz 7-calowym wyświetlaczem zegarów są produktem firmy Bosh.

„Europa jest jednym z najbardziej dojrzałych rynków motoryzacyjnych na świecie i jest domem najbardziej wymagających klientów” podsumował Ray Briezinski, wiceprezes ds. rozwoju produktów Chery.

I jak myślicie, czy produkt Chery plus bojowe nastawienie wróżą sukces na „ciasnym”, europejskim rynku? Zapraszamy do komentowania.

Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~green Użytkownik anonimowy
~green :
No photo ~green Użytkownik anonimowy
tańsze i ładne zawsze się sprzeda
14 wrz 09:30
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Kuba Użytkownik anonimowy
~Kuba :
No photo ~Kuba Użytkownik anonimowy
Życzę szczerze chińskiej motoryzacji szybkiego upadku .
13 wrz 16:06
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
Foto: TopGarage

Chery Automobile - z Chin do Europy

Chiński producent stworzył nową markę Exeed oraz zaprezentował nowy model TX, który będzie pierwszym oferowanym w Europie.

Chery Automobile - z Chin do Europy (slajd 1 z 7)

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego

Reklamy
Koniec bloku reklamowego