Wyszukaj w topgarage.com.pl

23 lut, 01:28

Blacharz-lakiernik doskonały?

Blacharz-lakiernik doskonały? Blacharz-lakiernik doskonały? Foto: TopGarage

Zastanawiacie się jak wyciąga się podłużnice, prostuje blachę, maluje nadwozie i śladu po tym nie widać? Powinniście poznać kolegę Arura z Rosji. Zobaczcie jak doprowadza do stanu używalności BMW serii 3. Ps. Części zamawia w Polsce.

Tagi: BMW
Komentarze
Nie udało się dodać załącznika.
Nie udało się dodać więcej załączników, usuń któryś z już dodanych
Poczekaj chwilę - trwa dodawanie załączników.

Komentarz został wysłany.

Przepraszamy Twój komentarz nie może zostać wysłany

Wkrótce pojawi się w serwisie. Zachęcamy do dalszej dyskusji. Wystąpił błąd i nie można zapisać komentarza.

 
No photo









Wpisz, jak chcesz się przedstawić
lub zaloguj się

Komentarze

No photo
No photo ~Wieniek Użytkownik anonimowy
~Wieniek
No photo ~Wieniek Użytkownik anonimowy
do ~Tasman:
No photo ~Tasman Użytkownik anonimowy
27 lut 15:02 użytkownik ~Tasman napisał
Oglądam każdy jego filmik i chciałbym zobaczyć test tzn.
Rozbić nowy samochód,następnie dać arturowi do wyklepania i ponownie rozbić go i takiego samego tylko nie rozbitego i zobaczyć jak się złoży drugi raz. To musiałby zrobić ADAC żeby było wiarygodne.
Skoro oglądasz każdy jego filmik to powinieneś zauważyć ze 90 procent rzeczy jakie robi sa wogole niezgodne z jakakolwiek naprawa serwisowa i wytycznymi producenta odnośnie napraw powypadkowych, nie wspomnę juz o prostowaniu zmielonych podłużnic i wycinaniu z nich kawałków i wspawywanie powrotem,????!!!,mamy 2017 rok a niestety ten pan zatrzymał sie w czasie i takie technologie jak klejenie i nitowanie nowych elementów sa mu bardzo bardzo obce, jak można wspawywac nowy tylny bok , błotnik i pas tylny do f30 ? I innych Bmw.
O zabezpieczeniu wszystkich pozostałych elementów w czasie napraw juz nie wspomnę ,bo bym musiał książkę napisać, koleś szlifuje ,spawa, rozwierca a obok wiązki przewodów niezabezpieczone, węże i kanały wlotowe wodne klimy, otwarte niezabezpieczone, tapicerki na drzwiach rownież szkoda słów ........... jak dla mnie naprawa typowo w 100 procentach GARAŻOWA -JANUSZOWA.
27 lut 19:28 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
33%
67%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Miczelov Użytkownik anonimowy
~Miczelov
No photo ~Miczelov Użytkownik anonimowy
do ~plmnb:
No photo ~plmnb Użytkownik anonimowy
23 lut 14:20 użytkownik ~plmnb napisał
Ciekawe jak z bezpieczeństwem tego prostowania
Z bezpieczeństwem nie jest źle. Gość nie idzie na łatwiznę i prostuje na zimno, dzięki czemu nie wytrzymałość nie powinna odbiegać za mocno od stanu fabrycznego. (generalnie zasada jest taka: powinno się prostować tak samo jak się zgięło - jeżeli np. felga uległa wygięciu na zimno, to nie powinno się jej prostować podgrzewając)
25 lut 07:17 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Tasman Użytkownik anonimowy
~Tasman :
No photo ~Tasman Użytkownik anonimowy
Oglądam każdy jego filmik i chciałbym zobaczyć test tzn.
Rozbić nowy samochód,następnie dać arturowi do wyklepania i ponownie rozbić go i takiego samego tylko nie rozbitego i zobaczyć jak się złoży drugi raz. To musiałby zrobić ADAC żeby było wiarygodne. Ciekawy jestem jakie byłyby różnice. PZDR
27 lut 15:02 | ocena: 80%
Liczba głosów:5
80%
20%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~Piotr Użytkownik anonimowy
~Piotr :
No photo ~Piotr Użytkownik anonimowy
Przerażajace , szlifowanie , rozwiercanie,spawanie a obok nie zabezpieczone wloty ,węże,itd itp dla mnie to po prostu kolejny Janusz........o bezpieczeństwie i prawidłowej naprawie juz nie wspomnę,jak można prostować belki , sanie zawieszenia? Idiotyzm ale widzę ze tylko dla mnie -gimbusy zadowolone .
27 lut 19:08 | ocena: 67%
Liczba głosów:3
67%
33%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~obserwator Użytkownik anonimowy
~obserwator :
No photo ~obserwator Użytkownik anonimowy
u nas są tacy sami a nawet lepsi rzemieślnicy ale oni zajmują się blacharstwem a nie gwiazdorzeniem na youtube, oczywiście jest cała masa paproków, wiekszość Januszów naprawia auta byleby taniej a niestety dobra jakość musi odpowiednio kosztować.
27 lut 17:11 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~EAX Użytkownik anonimowy
~EAX :
No photo ~EAX Użytkownik anonimowy
Mistrz. A jeśli chodzi o bezpieczeństwo, nie jest tak źle.
23 lut 19:19 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~plmnb Użytkownik anonimowy
~plmnb :
No photo ~plmnb Użytkownik anonimowy
Ciekawe jak z bezpieczeństwem tego prostowania
23 lut 14:20 | ocena: 50%
Liczba głosów:2
50%
50%
| odpowiedzi: 1
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~sawer Użytkownik anonimowy
~sawer :
No photo ~sawer Użytkownik anonimowy
to jest chyba Litwin
26 lut 21:13 | ocena: 100%
Liczba głosów:2
100%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza:
No photo
No photo ~ZZZ Użytkownik anonimowy
~ZZZ :
No photo ~ZZZ Użytkownik anonimowy
Niezła rzeźba. Ale przynajmniej widać że stara się. Jakby wszyscy polscy rzeźbiarze tak robili to nie byłoby tak źle. Natomiast w porównaniu z tym co w Polsce się odwala to jest to prawdziwa profeska.
28 lut 08:56
Liczba głosów:0
0%
0%
odpowiedz oceń: -1 +1
Link do tego komentarza: